
מהמחקר ועד למדף: כך הפך הקולגן מקונספט גאוני לחברה מצליחה
רון וינברג הוא המייסד והמנכ"ל של חברת קולגן פלוס. כנער, הוא סייע לא מעט בעסק המשפחתי שעסק בתחום הג'לטין, ונדהם לגלות את תוצאותיו של רכיב
רון וינברג הוא המייסד והמנכ"ל של חברת קולגן פלוס. כנער, הוא סייע לא מעט בעסק המשפחתי שעסק בתחום הג'לטין, ונדהם לגלות את תוצאותיו של רכיב
אובדן של אהובים, קרובי משפחה או חברים, הוא דבר עצוב וקשה תמיד, וזה בכלל לא משנה באיזה נסיבות זה קורה. אנשים שאיבדו את הקרובים להם,
בשנים האחרונות אין ספק שדרכי השיווק השתנו באופן ניכר, זאת בשל העובדה שהודות לטכנולוגיה, נכנסו כמה וכמה שחקני חיזוק מהותיים. כיום, כדי לשווק עסקים באופן
קשה לנסות להיזכר כיצד נראו החיים שלנו לפני שהטכנולוגיה הציבה רף חדש של יעילות ומהירות, למרות שעבור רובינו השינוי חל רק בעשור האחרון, כך שכיום
לא קל להתמצא בעולם ה-SEO, הרחב, המתרחב והמשתנה תדיר. הדבר נכון, גם לגבי מקדמי אתרים, שישנם בטווח מקצועיות רחב – מאנשים שיודעים רק "לשלב כמה
השיווק באינטרנט מתפתח בקצב מהיר. שלא כמו בעולם האמיתי, כאן צומחים מודלים עסקיים בקלות ומאפשרים כל מיני הזדמנויות חדשות. מי היה מאמין שהאינטרנט תאפשר