שיפור איכות השירות: כיצד מרכזיה תסייע לשיפור חווית הלקוח?

ששיפור חווית הלקוח היא משימה חשובה בעבור כל בית עסק. בדיוק לשם כך, הטמעה של מרכזיה מהווה את הדרך הטובה ביותר לצורך מתן שירות איכותי, מהיר ונגיש. כל הפרטים אודות השירות – במדריך הבא.

שימוש במרכזיה לצורך שיפור חווית הלקוח: כך תעשו זאת באופן קל ופשוט

בשנים האחרונות ניתן לראות כיצד חווית השירות של הלקוח משפיעה מאוד על ההצלחה של בתי עסק. למעשה, אם בעבר חווית לקוח שלילת הובילה במקרה הטוב להפסקת התקשרות, כיום מדובר בגלגל אשר עלול להוביל לשיימינג ברשת ואף תלונות אשר מובילות לקנסות. משום כך, בכדי לייעל את השירות חשוב לבחון את תמהיל השירות, ולהתמקד במוקד הטלפוני. מוקד טלפוני הוא האפשרות הראשונה אשר בה יש לטפל ולשפר, וזאת בכדי לייעל את תהליך השירות אל מול הלקוח אשר מצפה לקבל שירות מהיר בעבור קבלת שירות/מוצר. אנו עדים לכך כי יותר ויותר בתי עסק מחליטים להטמיע את המרכזיה במוקדים הטלפונים, וזאת בשביל לנתב את השירות במהירות לנציגי השירות. נוסף לכך, מרכזיה מאפשרת לכם כבעלי העסק להקליט שיחות ובהתאם לכך לבחון את אופי השירות, ולטפל באופן נקודתי במקרים בהם הלקוח אינו קיבל את השירות לו ציפה. זאת ועוד, מדובר בשירות אשר חוסך למוקד הטלפוני שלכם לא מעט כסף – כפי שנפרט כעת.

שיפור איכות השירות כיצד מרכזיה תסייע לשיפור חווית הלקוח

מרכזיה – חיסכון עצום בעלויות כוח האדם במוקד השירות

מאחר ומדובר במרכזיה אשר אינה מוטמעת בבית העסק אלא באינטרנט, אתם כבעלי העסק מקבלים אפשרות לחיסכון עצום בעלויות כוח האדם. למעשה, תוכלו להעניק לנציגי השירות אפשרות לעבוד מהבית, ובכך להעניק לעובדים גישה מלאה ללא צורך בהגעה פיזית – חיוני מאוד בעידן שבו נגיף הקורונה מחולל מהפכה בכל הקשור להגעה למקומות עבודה. לאור העובדה כי לקוחות מצפים לקבל את אותו בדיוק יחס גם בתקופה לחוצה כזו, חשוב מאוד לייעל את תהליכי העבודה ולאפשר לנציגי השירות במוקד הטלפוני לשוחח עם לקוחות באופן מהיר ככל האפשר, וזאת בכדי לשפר את השירות באופן מתמיד ובהתאם לכך להגדיל את קהל הלקוחות.

מערכת עבודה משותפת אשר מייעלת את תהליך העבודה אל מול הלקוח

מרכזיה מתאימה בעבור כל בית עסק, ובייחוד בעבור בתי עסק אשר מעסיקים מצבת עובדים גדולה. מדובר במערכת שיתופית אשר מאפשרת גישה לתיק הלקוח, וכן מעבר בין נציגי השירות באופן מהיר לצורך טיפול מדויק בצרכים של הלקוח. לסיכום, מרכזיה מהווה חלק בלתי נפרד מהקדמה הטכנולוגית פורצת הדרך אשר מאפשרת לכם כבעלי עסקים להעניק ללקוחות שלכם שירות מיומן ומקצועי אשר מתבצע באמצעות מרכזיה אינטרנטית אשר מאפשרת ניתוב של שיחות, הקלטה וכן תאים קוליים בעבור כל שלוחה של המוקד – כך שתוכלו לספק ללקוחות שירות מצוין במסגרת המוקד הטלפוני הפעיל שלכם.