שילוב כושר גופני בשגרת עבודה עמוסה: מדריך למנהלים

שילוב כושר גופני בשגרת עבודה עמוסה: מדריך למנהלים

אם גם אתם מנהלים בחברה גדולה בכל תחום שהוא ואפילו עובדים בכירים בתפקידים אחרים, כנראה שגם שגרת העבודה שלכם גוזלת מכם לא מעט זמן. אם אתם אנשי משפחה מדובר כמובן באתגר גדול, אך מי שעדיין לא הגיע לשלב הזה בחיים, לא כל הפחות פטור מהאתגר של שילוב בין העולמות. יחד עם זאת, בשני המקרים יש אתגר אחר שאף פעם לא משתנה וזו העובדה כי שגרת עבודה עמוסה מקשה מאד לשמור על הכושר ועל הבריאות הגופנית. אם גם אתם מנהלים אורח חיים הכולל עבודה תובענית שגוזלת הרבה שעות, חשוב מאד שתלמדו כיצד לשלב פעילות גופנית ושמירה על בריאות הגוף במקביל ולשם כך הכנו עבורכם מדריך מקוצר עם כמה דברים ששווה בהחלט לחשוב עליהם.

קודם כל תזונה נכונה

בראש ובראשונה לפני שנדבר על הכושר הגופני עצמו, חשוב מאד לדבר על החשיבות של תזונה נכונה כחלק אינטגרלי מאורח חיים בריא. על מנת לשמור על בריאותכם, חשוב לסגל הרגלים של תזונה מאוזנת באופן קבוע. זה אומר קודם כל שרצוי לוותר על מאכלים מטוגנים, על סוכר ועל פחמימות ריקות ובמקום עדיף לצרוך פחמימות מלאות, סיבים תזונתיים שנמצאים בירקות ופירות וכמובן חלבון שהוא חיוני לבניית הגוף והשרירים הפרט. מי שלא מצליח בהכרח לקבל את כמות החלבון הרצויה, יכול בהחלט לשקול שימוש באבקות חלבון שהן מצוינות בעיקר אחרי שמתחילים כבר להתאמן ותוכלו לקבל מידע נוסף בנושא כאן. שימו לב – אנחנו ממש לא אומרים שאתם צריכים להיות סגפנים ולמנוע מעצמכם מאכלים ופינוקים שאתם אוהבים, אבל כן מומלץ להפחית ולצרוך דברים הנחשבים ללא בריאים במידה מתונה.

שילוב של כושר גופני בשגרת היום דרך שינוי הרגלים

בשלב הבא עוד לפני שתתחילו להתאמן בצורה אקטיבית ומכוונת, חשוב לדעת שניתן להפוך את שגרת היום שלכם ואת הדברים שאתם עושים בשגרה לפעילות גופנית של ממש. על מה אנחנו מדברים? ובכן, אם אתם עובדים למשל בקומה גבוהה ועולים כל יום במעלית מספר קומות, אפשר להתחיל להשתמש במדרגות וכך להרוויח כושר גופני "על הדרך". אם אתם רגילים להזמין אוכל למשרד והמסעדות הן בקרבת מקום אפשר ללכת להזמין בעצמכם ואת הפסקת הצהריים שלכם בהחלט אפשר להאריך קצת ולעשות הליכה מהירה סביב הבלוק. אם הדברים הללו יהפכו אצלכם להרגלים, תוכלו בהחלט להרוויח כושר גופני מצוין שנעשה על הדרך וזאת התחלה טובה לחיים בריאים וטובים יותר.

אימונים במשרד? יש דבר כזה

אם אין לכם הרבה זמן ואתם לא מבלים הרבה שעות בבית במהלך השבוע, אפשר לנסות לעשות את הכושר שלכם דווקא במשרד. איך? יש כמה שיטות והנה מספר דוגמאות:

  • נסיעה למשרד באופניים במקום ברכב שלכם שגם תחסוך לכם לא מעט כסף (שימו לב להוצאות הנסיעה שלכם בהתאם). אפשרי במידה ויש לכם מקלחת במקום העבודה.
  • רכישה של הליכון במשרד עליו תוכלו ללכת ולעבוד עם המחשב (מצריך הכנה של השולחן מראש) או כאשר אתם בשיחות טלפון.
  • רכישה של ציוד אימונים בסיסי כמו משקולות או, מתקן מתח או מזרון לאימונים שתוכלו לעשות במשרד בקלות.

נחישות והתמדה – המפתח להצלחה

לבסוף חשוב לזכור שמידת ההצלחה שלכם תלויה אך ורק בכם. אנו ממליצים לקבוע עוגנים בלו"ז לכושר גופני ולהשתדל שלא לחרוג מהם וכמו כן מומלץ בהחלט להתנתק מהנייד לכמה שעות בזמן שעושים זאת על מנת להימנע מהסחות דעת מיותרות. אורח חיים בריא וכושר גופני לא רק ישמרו על הבריאות שלכם, אלא יאפשרו לכם להפיק מעצמכם הרבה יותר גם בעבודה. בהצלחה!

סגירת תפריט