אילו אמצעי תקשורת חייב בעל עסק?

אילו אמצעי תקשורת חייב בעל עסק?

כיום על מנת שעסק יגיע ליעדים הרצויים, אין זה רק מספיק שהוא יימצא עובדים טובים, יקפיד על שיטת עבודה מוכחת ויעניק שירות מדהים, אלא בין היתר הוא צריך תמיכה היקפית והוא זקוק להיעזר בשירותי התקשורת שהקידמה של היום יודעת להציע, אך ראשית נציין שלא כל עסק זקוק לאותה רשימה ולא כל עסק צריך לבחור באותו מפרט, ועל כן חבירה לאמצעי תקשורת מתקדמים מצריכה לא מעט עבודת רקע, אך אם רק מבצעים אותה נכון, ניתן לעלות על הגל – לפשט משימות, למנוע טעויות אנוש, להעניק ללקוחות שירות טוב יותר, לחסוך בכוח אדם, למזער הוצאות תקשורת, להפיק יותר בפחות זמן ואף להתנהל באופן חופשי – למשל לעבוד סביב השעון מבלי להיות נוכחים במשרד.

בחירת מפעיל סלולר

בחירת מפעיל סלולר מאוד חשובה עבור היכולת ליהנות משלל פתרונות תקשורת יעילים ועבור חווית גלישה מהירה מכל מקום בעולם. נדבך זה מהותי עבור האדם הפרטי ופי כמה כשמדובר בעסקים, ועל כן יש לחפש אחר חבילה ייעודית שמציעה מפרט כולל, ייעודי ורווחי. כך למשל אם מבקשים לסגור את הפינה, מומלץ לפנות אל הוט מובייל באר שבע, ולו בכדי ליהנות מהתאמה אישית עבור צורכי העסק, כאשר מראש ניתן לדעת שעומדים לקבל חבילה משתלמת בהתאם לצרכים אישיים – כולל מענה נקודתי לדקות שיחה בארץ ובחו"ל, הטבת ספק אינטרנט, SIM בחינם ועוד.

מרכזיות טלפון

ברגע שעוצרים לבחון אלו מרכזיות קיימות ההיצע יכול להיות די מבלבל, וזאת כי בין היתר יש ספקי מרכזיות בקוד פתוח, ספקי מרכזיות בענן, ספקי IP-Centrex וכדומה, כאשר כל אופציה מכילה תתי אפשרויות משלה. פה נציין שרוב הפתרונות זולים, פועלים בעברית, יציבים ומציעים שלל כלים חשובים, ועל כן יש לבחון מה יותר מתאים בכדי לנתב שיחות באופן מהיר ויעיל. בנוסף, טוב לדעת שגם ניתן לרכוש קווים שמשויכים למפעיל פנים – משמע ניתן לשייך את השלוחות בהתאם לצורך.

דיוור SMS

כיום אותו SMS פשוט וזמין מחליף בקלות את אותם מכתבים שמגיעים לתיבת הדואר. באמצעות מערכת דיוור SMS זוכים ליצור קשר יעיל ומהיר עם הלקוח, ואף לייצר אינטראקציה פורייה, כאשר לכל אורך הדרך המערכת משדרת גישה אישית. מכאן שאם מכירים את פעולת השליחה הרגילה של ה,SMS הרי שפה אתם מוזמנים לגלות עולם שלם של אופציות מתקדמות, כאלו שמציעות מרחב תמרון יעיל ומגוון, וזאת בזכות רשימת האופציות הבאה: באמצעות דיוור SMS ניתן לתזמן את שעת השליחה, לשלוח מסר בלחיצת כפתור (לקבוצה גדולה של לקוחות), ליצור תבניות שמאפשרות לשלב מידע אישי (ממסד הנתונים), להתייעל באמצעות תשובה אוטומטית, להסיר בנוחות אנשים מרשימת התפוצה, להנפיק דוחות תקופתיים, לשלב כלי ניתוח, לייצר אינטגרציה עם מערכות נוספות וכדומה.

מענה אנושי ייעודי לעסקים

בין אם מדובר בעסק קטן ובין אם מדובר בעסק גדול, חובה להעניק ללקוחות מענה אנושי, יעיל ומהיר, וזאת כי אנו חיים בעידן שבו אנשים מצפים לקבל הכול "כאן ועכשיו". עם זאת, לא תמיד משתלם להעסיק צוות של נותני שירות טלפוני ועל כן ראוי להכיר חלופה – שירות חיצוני שמעניק מענה אנושי ייעודי לעסקים, כאשר היושבים מאחורי הטלפונים הינם נותני שירות ואנשי מכירות מיומנים אשר למדו מראש את פרטי העסק. באופן שכזה זוכים להעניק מענה סביב השעון, מענה מהיר ויעיל עבור 90% מהפונים, להגדיל ולעבות את מערך המכירות, להשאיר רושם חיובי ואף להריץ קמפיינים ממוקדים.

ראשית בחינה

רשימה זו אומנם מזערית, אך היא ללא ספק עיקרית ואם נחזור לנקודת ההתחלה, נציין שיש לבחון היטב צורך לצד מענה ולא למהר לקבל החלטה לפני שמוצאים התאמה מלאה.

סגירת תפריט