בחירת ריהוט למשרד – טיפים לרכישה מושכלת

You are currently viewing בחירת ריהוט למשרד – טיפים לרכישה מושכלת

ריהוט מהווה אלמנט משמעותי בסביבה עסקית משרדית. יש לו מגוון השלכות – פרקטיות, עיצוביות, תדמיתיות ונוספות. אלה כמה טיפים, אשר יסייעו ברכישת ריהוט למשרד:

היבט המחיר

עסקים רוכשים לא מעט ריהוט והוא חשוף במשך הזמן לבלאי גדול. לכן, מדובר בהוצאה לא מבוטלת, גם אם היא לא הוצאה מרכזית או קבועה. מסיבה זו, גם בבחירת ריהוט איכותי או בעל מראה יוקרתי, היבט המחיר הוא בעל חשיבות. המבחר הגדול של ריהוט זמין מסייע – כדאי לבדוק באתר house design בכדי להתרשם מכך. תודות למבחר זה, ישנן גם אפשרויות רבות מבחינת המחיר. עוד בהיבט המחיר, סביר שתקבלו הנחות על רכישה בכמויות וייתכן שתרצו לחפש מבצעים.

על החשיבות העסקית

ריהוט מהווה חלק מרכזי בעיצוב המשרד. הוא משדר אווירה מסוימת וחשוב להבין מה עושים מבחינה זו. אווירה זו, צריכה להתאים לאופי החברה, למיתוג שלה ולמה שרוצים לשדר כעסק (התדמית). מבחינה זו, תהיה לעסק באופן אידיאלי, מדיניות עיצוב שמיושמת בכל הסניפים והמשרדים ועל פיה ייבחר הריהוט. לא מרהטים בנק, באותו אופן שמרהטים משרד פרטי.

כיצד בוחרים

התאמה לשימוש

לא כול הכיסאות אותו דבר. כך הדבר, גם בכלל, לגבי רוב פריטי הריהוט. דלפק קבלה הוא פריט ריהוט אופייני למשרדים ומיוחד. אם יש במשרד פינת קפה, בכדי לרהט אותה אולי תרצו דלפק בר ולידו כיסאות בר גבוהים. בפינת מנוחה ייתכן שתרצו לשים דווקא פתרונות ישיבה שאינם כיסאות (בכדי לספק גיוון לעובדים) – למשל פופים. עמדות העבודה במשרד ידרשו כיסאות שנוחים לעבודה ממושכת ושולחנות לציוד מחשוב ועוד.

סגנון – בסופו של דבר, יש לבחור סגנון ספציפי ולבחור ריהוט לפיו. זה יכול להיות למשל סגנון יוקרתי, מודרני, תעשייתי, כפרי ועוד.

נוחות

מובן מאליו, שהריהוט חייב להיות נוח. להעדיף מראה רצוי על פני נוחות, יהווה גול עצמי מיותר.

עמידות – גם אם מדובר בריהוט לא יקר במיוחד – למשל כיסא פשוט יחסית, ישנו היגיון בבחירת מוצרים עמידים לאורך זמן.

קלות ניקוי

חשוב שהריהוט יהיה קל לניקוי. זאת, גם מאחר שהמראה שלו חשוב וגם מאחר שניקיון עולה כסף וכדאי לצמצם את הצורך בו מראש.

עוד טיפים שימושיים

לחשוב גמיש

משבר הקורונה המחיש עד כמה חשוב בעסקים להיות גמיש. למעשה, הדבר דרוש תמיד, גם בתוך המשרדים עצמם. יש להזיז ריהוט מדי פעם, בכדי לשנות את סידור החלל עבור מטרות שימוש שונות. לכן, כדאי לחשוב במונחים של ריהוט קל להזזה, מודולארי ורב שימושי.

לקחת בחשבון ארגונומיה

עבודה משרדית ממושכת באותה התנוחה, לא קלה לגוף. לכן, חשוב שהיא תתבצע עם ריהוט שלוקח את הארגונומיה בחשבון. עבודה בעמידה עדיפה בהרבה על עבודה בישיבה ויש ריהוט מיוחד למטרות אלה. בפועל, רוב העסקים מתבססים על עבודה בישיבה (דבר, שאגב, מעוגן בחוק) ולכן, על רכישת כיסאות. גם כאן, ניתן להקפיד על כיסאות, עם אפשרויות רבות להתאמה אישית.

הפרטים הקטנים

לעתים קרובות, פרטים קטנים במוצרים עושים הבדל גדול, בשימוש השוטף בהם. כך לעתים, גם לגבי ריהוט. מדובר לעתים קרובות על פרטים, אשר יתבטאו בהבדלי מחיר קטנים למדי. למשל, שולחנות שבהם יש עזרים מגוונים לניתוב כבלי מחשב. או ריהוט כבד, שמגיע עם רגליות שהופכות אותו קל יותר להזזה ומצמצמות שריטות בהזזה.

לסיכום

בחירת ריהוט למשרד לא צריכה להיות מסובכת מדי, אבל טיפים אלה ונוספים, יבטיחו שתמצו מכך את מרב הפוטנציאל.