6  טיפים לפרילנסרים עסוקים במיוחד

6 טיפים לפרילנסרים עסוקים במיוחד

אם אתם פרילאנסרים, הרי שאתם אלה שאחראיים על הזמן שלכם, אתם דואגים ליצירת מעגלי לקוחות, תוך שהכסף שתרוויחו ותכניסו לכיסכם – תלוי אך ורק בביצועים ובתפקוד שלכם.

זה נכון, מי שעובד מהבית או באופן עצמאי יכול לצאת לשיעור יוגה מתי שהוא רוצה, לטייל עם הכלב ובין שיחה עם לקוח אחד למשנהו: לעסוק בכביסה וניקיונות. עם זאת, כדי להצליח, יש לנהל את הזמן נכון.

אם אתם רוצים לעבור בצורה מסודרת שתחסוך לכם זמן ותגדיל רווחים, מוטב לשים לב ל 6  טיפים לפרילנסרים עסוקים במיוחד:

איתור מרחב עבודה נכון

פרילאנסרים נוטים לבצע את עבודתם מהבית או ממתחמי עבודה כמו חללי עבודה להשכרה, בתי קפה ואפילו בפארק, בזמן שהמחשב הנייד משמש כלי עבודה יחידי. כדי לעבוד נכון, מומלץ לבחור מקום בבית בו תציבו את המחשב שלכם, כלי כתיבה, פנקס וכל מה שאתם זקוקים לו למהלך העבודה.

נסו מידי פעם לגוון ולעבוד בבית קפה או במקום חיצוני (וזאת כדי להתאוורר), אך תמיד חשוב שיהיה לכם שולחן עבודה מסודר עם כיסא משרדי אורתופדי שמתאים לגופכם ובכך  תצרו מרחב עבודה יעיל ונוח.

הגיעו לפגישות בצורה נכונה

כאשר אתם קובעים פגישה עם לקוח, נסו להגיע לפגישה מאובזרים בכל הציוד הנכון והדרוש כמו: לפטופ, פנקס וכלי כתיבה. נוסף לכך, יש להגיע לפגישה בצורה ייצוגית כשניתן לבצע השכרת רכבי יוקרה על מנת להרשים את הלקוח ולשדר מקצועיות. לבשו ביגוד מתאים ואלגנטי שמתאים לפגישת עסקים. בכך תשדרו אמינות ואיכות.

טיפים לפרילנסרים

ניהול זמן

ניהול זמן הוא בין הדברים החשובים ביותר לכל עובד, ובייחוד לעובדים עצמאיים. נהלו נכון את הזמן שלכם וזאת כדי לשמור על מסגרת העבודה וכדי לא לבזבז זמן יקר. הכינו בכל יום רשימת מטלות יומית, תוך שאתם מחלקים את הזמן בצורה נכונה עבור כל משימה.

חשוב להבין כי עד כמה שמנסים, לא תמיד קל לזכור מטלות שיש לבצע ללא רישום. לכן רישום משימות בפנקס מסודר או באפליקציה לניהול זמן: יסייע לכם מאד למהלך העבודה ולביצוע עבודה ללא תקלות על הצד הטוב ביותר.

הימנעו מהסחת דעת

כאשר אתם עובדים, נסו להימנע עד כמה שניתן מהסחת דעת. דחו את שיחות הטלפון עם המשפחה והחברים לשעות שאינן שעות העבודה שלכם, נסו לא לגלוש ברשתות החברתיות בזמן העבודה וקבעו לעצמכם הפסקות מסודרות. בכך העבודה תזרום בצורה מהירה וטובה יותר.

השתמשו באפליקציות מתקדמות

כדי לנהל נכון את העסק שלכם, מומלץ להיעזר באפליקציות מתקדמות. למשל אפליקציות לניהול זמן, רשמקול חכם באמצעותו ניתן להקליט כל רעיון או מטלה, שעון נוכחות דיגיטלי, מרכזייה חכמה ועוד. כל אלה יאפשרו לכם לנהל את סביבת העבודה בצורה יעילה יותר.

לדוגמא: בחירה בתוכנת הנהלת חשבונות און ליין מעולה עבור פרילאנסרים אשר רוצים לספק חשבוניות מקוונות ולא ידניות. בכך ניתן לשלוח חשבוניות בקלות במייל וגם לנהל הזמנות, מלאי, תשלומים וכל מה שקשור לבית העסק, בצורה מהירה.

 

לסיכום, להיות פרילנסר זה כיף! אפשר לנהל לבד את הזמן ללא בוס תוך בחירת שעות עבודה ושעות סיום המתאימות ליכולות שלכם. עם זאת, כדי להרוויח ולא להתבלבל ולבזבז זמן יקר – יש תמיד להיעזר באפליקציות חכמות, כלי ניהול יעילים ובאמצעים השונים אשר יאפשרו לכם לעבוד נכון ויסייעו להותיר רושם מעולה מול הלקוחות שלכם.

סגירת תפריט