מהמחקר ועד למדף: כך הפך הקולגן מקונספט גאוני לחברה מצליחה

רון וינברג הוא המייסד והמנכ"ל של חברת קולגן פלוס. כנער, הוא סייע לא מעט בעסק המשפחתי שעסק בתחום הג'לטין, ונדהם לגלות את תוצאותיו של רכיב הקולגן שמעניק לגוף שלל יתרונות. על כן, החליט לייסד את "קולגן פלוס" בשנת 2012, חברה שהפכה במרוצת השנים למוכרת יותר ויותר, וכיום רבים משתמשים במוצריה השונים. איך הפך הקולגן מקונספט גאוני לחברה מצליחה? מאמר בנושא.

כשרכיב הקולגן נכנס לעולם הקוסמטיקה והבריאות

השימוש בקולגן כמוצר קוסמטי, הוא חידוש של השנים האחרונות. אבל מדוע הוא כל כך מבוקש? ובכן, אחרי גיל 30, הגוף מייצר פחות ופחות קולגן, מה שמוביל להזדקנות של העור, פגיעה בגמישות העור, קמטים, צניחת עור, צלוליטיס ושלל תסמינים נוספים. יתר על כן, התדלדלות הקולגן מובילה לפגיעה בסחוסים והמפרקים. למעשה, צריכת קולגן מסייעת למראה עור צעיר ומתוח, כשניתן לצרוך את הרכיב באמצעות תוסף תזונה. תוכלו לקרוא מידע נוסף על הרכיב באתר של קולגן פלוס, ובמאמרים השונים ברחבי הרשת.

חשוב לציין שהקולגן הוא חלבון סיבי חיוני. הוא מסייע לבנות חלק מרקמות החיבור בגופנו, למשל הגידים, הסחוס, העצמות ואפילו כלי הדם. הוא עובד לא רק בתוך התאים, אלא גם בפן החיצוני, וכדי שיוכל להקנות לעור ולתאים את הגמישות הרצויה – יש לו צורך באלסטין.

מהמחקר ועד למדף כך הפך הקולגן מקונספט גאוני לחברה מצליחה

אז איך הפך רכיב אחד לחברה מצליחה?

האמת שכיום יש לא מעט חברות שמשווקות קולגן, והבולטת מביניהן היא חברת קולגן פלוס. אחד הדברים הבולטים ביותר בשיווק של המותג, הוא היכולת לייצר נוכחות דיגיטלית בכמה וכמה אפיקים. כמו כן, האמונה האמיתית במוצר וביתרונות שהוא מביא עמו, מהווים חלק בלתי נפרד מהצלחתו והשיווקו ברשתות השונות.

נוסף לכל אלה, אין ספק שהצלחת המותג טמונה בעובדה שהמוצר עונה על צורך של כל כך הרבה אנשים, בין אם מדובר בספורטאים, ובין אם מדובר בנשים וגברים שמעוניינים לשפר את מראה העור שלהם. ואם לא די בכך, החברה שומרת על קשר עם הלקוחות שלה, מספקת שירות לקוחות ברמה גבוהה ולא מתפשרת על איכות חומרי הגלם. יתרה מזאת, החברה כל כך קשובה לצרכי הלקוחות, כשניתן למצוא מספר מוצרים עם הכשר בד"ץ ואף אישור של GMP.

כיום, לקולגן פלוס יש אתר אינטרנט נהדר, שמכיל שלל מאמרים מקצועיים בנושא, מחקרים ומגוון רחב של תכנים בעלי ערך. נוסף על כך, את המוצרים ניתן לרכוש ישירות מהאתר, מה שמקל על לא מעט צרכנים ומספק להם חוויית רכישה טובה במיוחד.

מה בעלי עסקים יכולים ללמוד מהתהליך שעברה החברה?

ובכן ראשית, ניתן ללמוד שחשוב להאמין במוצר שאותו אתם משווקים, ולא משנה מאיזה תחום הוא מגיע. כמו כן, יש לשמור על קשר רציף עם הלקוחות, ולתת להם מענה מקיף. נוסף על כך, רצוי לייצר נוכחות דיגיטלית למותג, כשניתן לעשות זאת באמצעות הקמת אתר אינטרנט עסקי, הכולל מאמרים מקצועיים ותכנים בעלי ערך – וכמובן, שדרכו יהיה ניתן לרכוש את המוצר בקלות.