פתרונות תקשורת מתקדמים לעסקים

תקשורת הינה המפתח של אינספור עסקים. ללא תקשורת נוטים לעמול הרבה יותר קשה, לפספס לקוחות, לאבד מידע, להעניק יתרון יחסי למתחרים, לפגוע בשיווק ובאופן כללי ללא תקשורת ראויה סופו של העסק להיסגר, ועל כן לא רק שקיים צורך בתקשורת טובה, אלא גם קיים צורך לאתר פתרונות תקשורת מתקדמים, כאשר בנקודה זו חשוב להביט פנימה ולבחון מהם הצרכים, מהו היעד, מהי המגבלה, מהו התקציב וכדומה. לאחר שמרוכזת שורה של מסקנות, יש לבחון אלו פתרונות תקשורת קיימים ואלו פתרונות תקשורת חיוניים. מבקשים לבחון את האופציות השונות? ראשית נעצור להבין במה בדיוק מדובר.

עולם המחשוב

פתרונות תקשורת מרכיבים טריטוריה מאוד רחבה, טריטוריה שכוללת כל מה שנוגע למחשוב – משמע חומות אש, תקשורת בין מחשבים ושרתים, אבטחת מידע, מערכות מידע ועוד, כך שבעצם כל פעולה שנוגעת לעיבוד, אחסון, העברת מידע והגנה, מצויה תחת אותה מטרייה. פה נציין שלא כל חברה צריכה את אותה חבילת תקשורת, ואף לרוב יימצא מענה מעט שונה בהתאם לצרכים נקודתיים, צרכים שבין היתר מושפעים מאופי הפעילות, מהות התפקידים וגודל החברה.

שירותי ייעוץ

ציינו שעל מנת למצוא את מערך הפתרונות הטוב ביותר, יש להביט פנימה – לבחון את מאפייני העסק. פה נחדד שראוי להיעזר בייעוץ בתחום, ייעוץ שבין היתר מבין מהם הצרכים, ילווה אל עבר המענה הראוי ביותר ויספק ייעוץ שוטף לצד שירותי הדרכה ואופטימיזציה. כמו כן, לצד ליווי צמוד גם חשוב לבחור בפתרונות שיש מאחוריהם חברה מקצועית, כזו שיודעת לייעץ, להתקין, להעניק אחריות וכמובן לתקן באופן כמה שיותר מידי.

 עוברים לענן

מי שמעט יחקור את התחום, יימצא שכיום הכול מגובה באמצעות ענן, כאשר המינוס היחידי טמון בעובדה שקיים הצורך בשירותי אבטחת מידע מתקדמים. עם זאת, שירותי מידע שמגובים בענן מאפשרים להשאיר את הנייר מאחור ובין היתר ליהנות ממרכזיית IP, מרכזיה וירטואלית, שירותי מחשוב בענן, מרכזיה במיקור חוץ וכדומה – עולם של הזדמנויות!

פתרונות תקשורת מתקדמים לעסקים

תשתית תקשורת

רגע לפני שעומדים להתקין את ציוד הקצה, קרי מרכזיות, טלפונים וכדומה, נציין שיש צורך ממשי בתשתית תקשורת. את התשתית חשוב לתכנן כראוי ולאחר מכן להתקין באמצעות חברת תשתיות מקצועית, וזאת בצמוד לשורה ארוכה של קריטריונים, קריטריונים כגון כמות העובדים, רכיבי מחשבים, צרכים מיוחדים, דגשים, תוואי קיים, מחשבות עתידיות להתרחבות וכדומה.

קראו גם: חיבור ללא חייגן: בעד או נגד?

שתי דוגמאות לפתרונות תקשורת

  • אינטגרציה למערכות CRM – האינטגרציה מייצרת תקשורת מקצועית בין ספקים ולקוחות, מאפשרת ליהנות מיתרון יחסי, מנתבת כראוי את המידע הקיים ובאופן כללי אינטגרציה למערכות CRM מייעלת את העבודה, ולו כי נמנעים טעויות חיוג, נחסך זמן, מייצרים מאגר נתונים אישי אודות הלקוחות, מזכים את הלקוחות במענה מידי, נהנים מגישה נוחה להיסטוריית הלקוח ובאופן כללי מעניקים שירות ברמה מאוד גבוהה.
  • נתב שיחות עסקי – הלקוחות מצפים שתהיו זמינים עבור כל שיחת טלפון ועל כן טוב לדעת שבאמצעות הנתב ניתן להיות הרבה יותר זמינים ואף להעניק מענה מקצועי לכל אורך היממה. בהנחה ואין מענה אנושי, השיחה תופנה לתא הדואר, כך שלא מפספסים שיחות ובין היתר מרוויחים ממעקב אחר היסטוריית השיחות, מתכנון אופי המענה בהתאם ליעדים השבועיים וכדומה.

חברה מקצועית

לאור הדברים מדובר במטלה סבוכה שחשוב להפקיד בידיים של חברה מקצועית, כזו שיודעת להציע מגוון אופציות, אך שאינה ממהרת לגזור קופון. כזו שמתאימה בין צורך למענה ובין נתונים קיימים לשכלולים טכנולוגיים. בנוסף, תמיד חשוב לוודא שישנה אחריות, שישנו מענה תמידי וכמובן שראוי לוודא שהמערכת הנבחרת יודעת להתאים את עצמה באופן מרבי – מאפשרת לבצע שינויים שמתעוררים תוך כדי עבודה. נצלו זאת!